רישיון לאופנוע A

רישיון לאופנוע A הוא רישיון לאופנוע כבד. הארלי דוידסון, קוואסקי נינג'ה והונדה CBX הם מעטים מהדגמים האייקוניים עליהם תוכלו לרכוב לאחר קבלת רישיון סוג A. שום נסיעה ברכב לא יכולה לתת את החוויה של הרכיבה העוצמתית בהשוואה לאופנועים כבדים יותר העולים על 47.46 כוחות סוס.

'חיים בית הספר לנהיגה על אופנועים' הוא אחד מבתי הספר לאופנועים הוותיקים והמקצועיים. המורה שלנו חיים דרעי – בוחן לשעבר בשיטה החדשה, עם ניסיון רב שנים יכול לעזור לך לקבל רישיון לאופנוע סוג A. שיעורים איכותיים בעזרת ניסיון וטכניקות מתקדמות.

מהן מגבלות הגיל להוצאת רישיון לאופנוע A ?

הגיל המינימלי למבחן המעשי הוא 21.

כמה שיעורים אתה זקוק בשביל רישיון סוג A?

מספר שיעורים בהתאם לליכולת של התלמיד ללמידה, אבל המספר המינימלי של השיעור הוא 8.

האם יש צורך ברישיון לאופנוע 1A ?

כן, יש צורך ברישיון לאופנוע 1A של לפחות שנה.

האם יש צורך במבחן תיאוריה לרישיון לאופנוע סוג A?

לא, אין צורך במבחן תיאוריה כדי להירשם לרישיון A

איך אני נרשם לרישיון A?

הגשת בקשה באתר משרד התחבורה.

מהי חדות הראיה שצריך בשביל רישיון לאופנוע A?

חדות הראייה צריכה להיות לפחות 6/12 בשתי העיניים, קו הראייה האופקי אסור להיות גרוע מ -140 מעלות בשתי העיניים יחד. אפשר להשתמש במשקפיים או בעדשות מגע.

יש לך שאלות או בקשות נוספות? אנא, אל תהסס לפנות לבית הספר לאופנועים

על חיים בית הספר רישיון לאופנועים

חיים בית הספר לאופנועים הוא אחד מבתי הספר הוותיקים בישראל ללימוד כל סוגי רישיונות האופנוע. בית הספר הוקם על ידי חיים דרעי לפני למעלה מ- 40 שנה. עם השנים עזרנו לאלפי סטודנטים לקבל את רישיון האופנוע שלהם בהצלחה. עם ניסיון של עשרות שנים, לא נתנו לשיטות ולטכניקות שלנו להתיישן. בבית הספר חיים, יש לנו את הטכנולוגיה והשיטות החדישות ביותר ללמד לכל סוגי הרישיונות לאופנוע.

לחיים דרעי, ניסיון של למעלה מ- 40 שנה כמורה לנהיגה. הוא שימש כמפקח למבחני הנהיגה. ניסיון של שנים ופיקוח על טסטים הופכים אותו למיוחד בישראל. שיעור ההמלצות שלו הוא מעל 99% בכל השנים הללו.

למה בית הספר לאופנועים של חיים?