סוג רישיון A2 – רישיון לאופנוע A2


רישיון סוג A2 לרישיון לאופנוע תקף לאופנועים של עד 125 סמ"ק. בימינו התנועה מאוד גבוהה בכבישים, במיוחד בשעות עמוסות, קשה מאוד להגיע מנקודה אחת לאחרת, בנוסף בעקבות נגיף אשר יוצר סכנה בריאותית בשימוש בתחבורה ציבורית. רבים נוהרים להוציא רשיון נהיגה לאופנוע מסוג A2 המאפשר להגיע לכל מקום במהירות בלי טרחה לעצור בפקקים או למצוא מקום חניה. לרוב מדובר באופנועים זולים יחסית וגם עלות הוצאת רשיון הנהיגה לאופנוע מסוג זה לרוב תהיה זולה.

חיים בית ספר ללימוד נהיגה לאופנועים מסייע לך להשיג רישיון A2 לאופנוע במהירות. המורה שלנו חיים דרעי הוא בעל ניסיון רב, בוחן לשעבר בשיטה החדשה. בעזרת הניסיון שלו ושיטות הלימוד המהירות, תצליח לקבל רישיון במהירות ובהנאה.

כיצד ניתן להוציא רישיון לאופנוע A2?

כיצד תוכלו להוציא את רישיון הנהיגה לאופנוע מסוג- A2 שלכם? לחצו כאן בכדי לדעת אילו צעדים עליכם לעשות כדי לקבל רישיון A2

מהם המבחנים שעליי לעבור בכדי לקבל רישיון נהיגה מסוג A2 ?

בשביל רישיון לאופנוע סוג A2 , צריך לעבור את המבחן התיאורטי (המכונה בדרך כלל מבחן תיאוריה) ומבחן מעשי (טסט).

מהן הגבלות הגיל להוצאת רישיון לאופנוע A2 ?

מגבלות גיל מינימליות שונות במבחנים שונים. הגיל המינימלי למבחן התיאורטי (מבחן תיאוריה) הוא 15.5 והגיל המינימלי למבחן המעשי הוא 16.

כמה שיעורים צריך בשביל רישיון סוג A2?

מספר שיעורים מותאם ליכולות התלמיד. המספר המינימלי של השיעורים הנדרש ע"פ חוק הוא 15.

מהן המגבלות לרוכב אופנוע מתחת גיל 18?

אם תקבל רישיון לאופנוע סוג A2 ואתה מתחת לגיל 18, לא תורשה להרכיב נוסע אחר.

האם קיימות הגבלות אחרות לאחר קבלת רישיון סוג A2?

כן, אחרי שתקבל רישיון לאופנוע סוג A2, בחודשיים הראשונים אסור להרכיב נוסע נוסף על האופנוע.

יש לי רישיון נהיגה תקף לרכב פרטי (דרגה ב ') מעל 3 שנים, האם אני זכאי להקלות?

אם כבר ברשותך רישיון נהיגה ברכב פרטי (דרגהB) בתקוף, תקבל רישיון לאופנוע סוג A2 של עד 125 סמ"ק לאחר בחינת שליטה על האופנוע בלבד. לא תצטרך לעבור מבחן תיאוריה או מבחן כביש בכדי לקבל רישיון לאופנוע 125 סמ"ק. אין מינימום שיעורי חובה, אם יש לך רישיון נהיגה פרטי, אפילו יום אחד, אתה פטור מהתיאוריה! אם אין לך רישיון נהיגה, אתה יכול לעבור מבחן תיאוריה החל מגיל 15 וחצי.

האם אני צריך הסכמה מההורים?

את המבחן המעשי, הטסט, הנערך בבית הספר ועל הכביש, ניתן לבצע מגיל 16 (אך עד גיל 17 תזדקק להסכמתו של אחד ההורים).

על חיים בית הספר רישיון לאופנועים

חיים בית הספר לאופנועים הוא אחד מבתי הספר הוותיקים בישראל ללימוד כל סוגי רישיונות האופנוע. בית הספר הוקם על ידי חיים דרעי לפני למעלה מ- 40 שנה. עם השנים עזרנו לאלפי סטודנטים לקבל את רישיון האופנוע שלהם בהצלחה. עם ניסיון של עשרות שנים, לא נתנו לשיטות ולטכניקות שלנו להתיישן. בבית הספר חיים, יש לנו את הטכנולוגיה והשיטות החדישות ביותר ללמד לכל סוגי הרישיונות לאופנוע.

לחיים דרעי, ניסיון של למעלה מ- 40 שנה כמורה לנהיגה. הוא שימש כמפקח למבחני הנהיגה. ניסיון של שנים ופיקוח על טסטים הופכים אותו למיוחד בישראל. שיעור ההמלצות שלו הוא מעל 99% בכל השנים הללו.

למה בית הספר לאופנועים של חיים?